י.ח.דמרי תקים 20 פרויקטים חדשים של תמ"א בת"א

חברת י.ח.דמרי עומדת להרחיב את פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית. החברה חתמה עם חברת גלים אשר מתמחה בהתחדשות עירונית, על הסכם שיתוף פעולה להקמת 20 פרויקטים של תמ"א  (הריסה ובניה) 2 בת"א, רוב הפרויקטים ברובע 4.

 

במסגרת הסכם שיתוף פעולה שנחתם בין חברת י.ח דמרי וחברת גלים המתמחה בתחום ההתחדשות העירונית בת"א, יקימו החברות בשלב הראשון כ - 20 פרויקטים חדשים של תמ"א 2, מרבית הפרויקטים ממוקמים ברחבי רובע 4 בעיר.

 

החברה המשותפת תקרא "דמרי-גלים" ובכוונתה להקים במהלך השנים הקרובות פרויקטים בהיקף כולל של כמיליארד שקלים.

 

תוכנית רובע 4 אושרה ממש לאחרונה והיא צפויה להתפרסם בקרוב למתן תוקף. במסגרת תוכנית זו עתידות להתווסף כ - 5,000 יח"ד חדשות בצפון ת"א.

 

עכשיו לאחר אישור התכנית תפעל דמרי–גלים לקידום רישוי הפרויקטים המשותפים, ביניהם פרויקט ברחוב וייצמן, פרויקט ברחוב חוני המעגל אשר במסגרתו יהרסו 25 דירות ישנות ובמקומן יבנו 58 חדשות, פרויקט ברחוב בן סרוק - 4 בניינים ישנים שיהרסו  ובמקומם יבנו 86 יח"ד חדשות. פרויקט נוסף ברחוב אנטיגונוס – 30 יח"ד חדשות ייבנו בבניין בוטיק יוקרתי במקום 17 דירות ישנות הקיימות היום ופרויקט ברחוב פינלס במסגרתו יהרסו 15 דירות ישנות ובמקומן ייבנו 30 דירות חדשות.

 

פרויקט של החברה המשותפת דמרי-גלים ברחוב חוני המעגל בת"א. הדמיה: אסף פרץ. 

 

החברה המשותפת דמרי-גלים מלווה במשרדי אדריכלים מובילים ביניהם: בר אוריין אדריכלים, רימוק אדריכלים, גלאון- פישביין, ועוד. את כל הפרויקטים תבנה חברת י. ח דמרי אשר מעבר להיותה חברת יזמות, היא גם חברה קבלנית המבצעת פרויקטים בעצמה.

 

עמוס דבוש, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת י.ח דמרי: "אנחנו רואים בפרויקטים של התחדשות עירונית את העתיד של הבנייה בישראל, כיוון שעתודות הקרקע בארץ ובת"א במיוחד מוגבלות. הדיירים אשר יפנו את הדירות הישנות יקבלו במקומן דירות חדשות ומרווחות ויוכלו ליהנות מאיכות חיים ברמה גבוהה יותר. חידוש של מתחם מגורים קיים שונה לחלוטין מבנייה של פרויקט חדש, מדובר באתגר עצום החל מרמת תכנון הפרויקט החדש בתוך שכונה וותיקה קיימת ועד כמובן להתחשבות בדיירים הקיימים שמפנים את דירותיהן. הניסיון שלנו כקבלן מבצע  וכחברה יזמית, סייעו לנו להפוך למומחים בתחום".

 

ירון בלנק, בעלי חברת גלים: "שילוב הכוחות בן חברת גלים לחברת דמרי יוצר מערכת איכותית של ניהול הדיירים, מתן מענה, פתרונות בנייה וכמו כן יכולת ביצוע ורכש אדירה אשר לא אופיינית בענף. חשוב לציין ולהבין, שבנייה במרקם העירוני הצפוף כמו במרכז העיר ת"א, הוא מקצוע בפני עצמו, אנו נערכים בהתאם לכך עם ציוד מתאים וצוותים של ביצוע מקצועיים אשר יקטינו ככל שניתן את משך הפרויקט. אין לי ספק שהדיירים הקיימים ייהנו וירוויחו משיתוף הפעולה בין שתי החברות".

 

בנוסף לפעילות זו, החלה לאחרונה י.ח.דמרי בעבודות בניה בפרויקט של פינוי בינוי, ברחוב ערבי נחל על גבול ת"א-גבעתיים, במסגרתו ייהרסו 72 דירות ישנות וייבנו 288 יח"ד חדשות בשני מגדלים חדשים.

 

כמו כן, מקדמת חברת י.ח.דמרי פרויקטים נוספים של פינוי בינוי, כאשר אחד מהם בשכונת יד התשעה בהרצליה, הוא אחד מהפרויקטים הגדולים בארץ של התחדשות עירונית, במסגרתו עומדת להיהרס שכונה שלמה הכוללת היום כ- 1,500 יח"ד ובמקומן תיבנה שכונה חדשה בהיקף של כ - 6,000 יח"ד חדשות.